ЛІЦЕЙСЬКЕ САМОВРЯДУВАННЯ

Ліцейське самоврядування – добровільне об’єднання ліцеїстів навчальних груп, що формується шляхом прямої представницької демократії через делегатів від усіх навчальних груп на загальних зборах.



     Ліцейське самоврядування в ліцеї-інтернаті здійснюється на рівні навчальних груп як початкового ступеня ліцейського самоврядування та навчального закладу – як вищого.

   Учнівське самоврядування є універсальною формою активності ліцеїстів, прикладом творчої смаореалізації особистості.
     В основу розвитку самоврядування закладено 4 основні принципи:
1. Принцип "феєрверка" - РОЗКРИЙ СЕБЕ!
      Усі ліцеїсти - зірки, близькі та далекі, великі та маленькі, однаково яскраві. Кожна зірочка обирає свій шлях польоту: в одних він довгий, а в інших...
Головне бажати сяяти!
2. Принцип "терезів" - ЗНАЙДИ СЕБЕ!
      Нема простих істин, вони народжуються у дискусії. Терези - це символ постійного пошуку, прагнення виробити свою точку зору, вміння зробити правильний вибір у житті.
3. Принцип "рейтингу" - ПЛАНУЙ! НАМАГАЙСЯ! ПЕРЕМАГАЙ!
     У кожного своє колективне доручення, свої цілі та завдання. Кожний обирає свій шлях до успіху та проявляє себе в різних життєвих ситуаціях.
4. Принцип успіху - РЕАЛІЗУЙ СЕБЕ! СТАНЬ У РЯДИ ОЛІМПІЙЦІВ!
    Головне відчути смак перемоги! Реалізуй себе, використовуючи гасло: знаю, можу, хочу, умію!

      Виконавчим органом ліцейського самоврядування в Київському обласному ліцею–інтернату фізичної культури і спорту є Ліцейський Парламент, який відображає позицію ліцеїстів в різних сферах освітньої діяльності колективу, бере активну участь в організації та проведенні різноманітних заходів, покликаних всебічно сприяти їх навчальній, спортивній, громадській та творчій активності.
    Головним завданням  ліцейського самоврядування є формування і розвиток соціально-активної, гуманістично-спрямованої особистості з глибоко усвідомленою громадянською позицією.
     Діяльність органів самоврядування має демократичний, гуманний характер і спрямована на формування у ліцеїстів дружніх взаємин, духовності, патріотизму, основ моральності, фізичної досконалості, працелюбності, вірності ідеям незалежної і соборної України.


СТРУКТУРА ЛІЦЕЙСЬКОГО ПАРЛАМЕНТУ

  Головою Ліцейського Парламенту є Президент, на час його відсутності його обов’язки виконує Віце-президент.
   До складу Парламенту входять ради Парламенту на чолі з головами рад. Крім них до рад входять заступники голови рад та члени рад.
   Ради Парламенту поділяються:
1. Рада з питань освіти та журналістики
2. Рада з питань дисципліни та правопорядку
3. Рада з питань роботи в гуртожитку

Президент Парламенту:

 - здійснює керівництво поточною діяльністю роботи самоврядування ліцею;
  - видає розпорядження, обов'язкові до виконання всіма його членами;
  - звітує про свою роботу перед радами Парламенту;
  - виконує інші функції покладенні на нього цим Статутом та внутрішніми документами  самоврядування;
 - частину своїх повноважень може передавати віце-президенту Парламенту за своїм  розпорядженням;
 - дострокове припинення повноважень Парламенту, Президента Параламенту здійснюється рішенням загальних зборів ліцеїстів.


    ПРЕЗИДЕНТ ЛІЦЕЙСЬКОГО ПАРЛАМЕНТУ
       АННА ЧЕРЕПЕНЧУК


ВІЦЕ-ПРЕЗТДЕНТ ЛІЦЕЙСЬКОГО ПАРЛАМЕНТУ
АДЕЛІНА ЧУБАТА



ПЛАН РОБОТИ ЛІЦЕЙСЬКОГО ПАРЛАМЕНТУ НА 2021/2022 н.р.