Ліцейське самоврядування – добровільне об’єднання ліцеїстів навчальних груп, що формується шляхом прямої представницької демократії через делегатів від усіх навчальних груп на загальних зборах.
Учнівське самоврядування є універсальною формою активності ліцеїстів, прикладом творчої смаореалізації особистості.
В основу розвитку самоврядування закладено 4 основні принципи:
1. Принцип "феєрверка" - РОЗКРИЙ СЕБЕ!
Усі ліцеїсти - зірки, близькі та далекі, великі та маленькі, однаково яскраві. Кожна зірочка обирає свій шлях польоту: в одних він довгий, а в інших...
Головне бажати сяяти!
2. Принцип "терезів" - ЗНАЙДИ СЕБЕ!
Нема простих істин, вони народжуються у дискусії. Терези - це символ постійного пошуку, прагнення виробити свою точку зору, вміння зробити правильний вибір у житті.
3. Принцип "рейтингу" - ПЛАНУЙ! НАМАГАЙСЯ! ПЕРЕМАГАЙ!
У кожного своє колективне доручення, свої цілі та завдання. Кожний обирає свій шлях до успіху та проявляє себе в різних життєвих ситуаціях.
4. Принцип успіху - РЕАЛІЗУЙ СЕБЕ! СТАНЬ У РЯДИ ОЛІМПІЙЦІВ!
Головне відчути смак перемоги! Реалізуй себе, використовуючи гасло: знаю, можу, хочу, умію!
Виконавчим органом ліцейського самоврядування в Київському обласному ліцею–інтернату фізичної культури і спорту є Ліцейський Парламент, який відображає позицію ліцеїстів в різних сферах освітньої діяльності колективу, бере активну участь в організації та проведенні різноманітних заходів, покликаних всебічно сприяти їх навчальній, спортивній, громадській та творчій активності.
Головним завданням ліцейського самоврядування є формування і розвиток соціально-активної, гуманістично-спрямованої особистості з глибоко усвідомленою громадянською позицією.
Діяльність органів самоврядування має демократичний, гуманний характер і спрямована на формування у ліцеїстів дружніх взаємин, духовності, патріотизму, основ моральності, фізичної досконалості, працелюбності, вірності ідеям незалежної і соборної України.
Діяльність органів самоврядування має демократичний, гуманний характер і спрямована на формування у ліцеїстів дружніх взаємин, духовності, патріотизму, основ моральності, фізичної досконалості, працелюбності, вірності ідеям незалежної і соборної України.
СТРУКТУРА ЛІЦЕЙСЬКОГО ПАРЛАМЕНТУ
Головою Ліцейського Парламенту є Президент, на час його відсутності його обов’язки виконує Віце-президент.
До складу Парламенту входять ради Парламенту на чолі з головами рад. Крім них до рад входять заступники голови рад та члени рад.
Ради Парламенту поділяються:
1. Рада з питань освіти та журналістики
2. Рада з питань дисципліни та правопорядку
3. Рада з питань роботи в гуртожитку
- здійснює керівництво поточною діяльністю роботи самоврядування ліцею;
- видає розпорядження, обов'язкові до виконання всіма його членами;
- звітує про свою роботу перед радами Парламенту;
- виконує інші функції покладенні на нього цим Статутом та внутрішніми документами самоврядування;
- частину своїх повноважень може передавати віце-президенту Парламенту за своїм розпорядженням;
- дострокове припинення повноважень Парламенту, Президента Параламенту здійснюється рішенням загальних зборів ліцеїстів.
Ради Парламенту поділяються:
1. Рада з питань освіти та журналістики
2. Рада з питань дисципліни та правопорядку
3. Рада з питань роботи в гуртожитку
Президент Парламенту:
- видає розпорядження, обов'язкові до виконання всіма його членами;
- звітує про свою роботу перед радами Парламенту;
- виконує інші функції покладенні на нього цим Статутом та внутрішніми документами самоврядування;
- частину своїх повноважень може передавати віце-президенту Парламенту за своїм розпорядженням;
- дострокове припинення повноважень Парламенту, Президента Параламенту здійснюється рішенням загальних зборів ліцеїстів.
ПРЕЗИДЕНТ ЛІЦЕЙСЬКОГО ПАРЛАМЕНТУ
ПРЕЗИДЕНТ ЛІЦЕЙСЬКОГО ПАРЛАМЕНТУ