Учнівське самоврядування є універсальною формою активності ліцеїстів, прикладом творчої самореалізації особистості.
В основу розвитку самоврядування закладено 4 основні принципи:
1. Принцип "феєрверка" - РОЗКРИЙ СЕБЕ!
Усі ліцеїсти - зірки, близькі та далекі, великі та маленькі, однаково яскраві. Кожна зірочка обирає свій шлях польоту: в одних він довгий, а в інших...
Головне бажати сяяти!
2. Принцип "терезів" - ЗНАЙДИ СЕБЕ!
Нема простих істин, вони народжуються у дискусії. Терези - це символ постійного пошуку, прагнення виробити свою точку зору, вміння зробити правильний вибір у житті.
3. Принцип "рейтингу" - ПЛАНУЙ! НАМАГАЙСЯ! ПЕРЕМАГАЙ!
У кожного своє колективне доручення, свої цілі та завдання. Кожний обирає свій шлях до успіху та проявляє себе в різних життєвих ситуаціях.
4. Принцип успіху - РЕАЛІЗУЙ СЕБЕ! СТАНЬ У РЯДИ ОЛІМПІЙЦІВ!
Головне відчути смак перемоги! Реалізуй себе, використовуючи гасло: знаю, можу, хочу, умію!
Виконавчим органом ліцейського самоврядування в Київському обласному ліцею фізичної культури і спорту є ліцейський Парламент, який відображає позицію ліцеїстів в різних сферах освітньої діяльності колективу, бере активну участь в організації та проведенні різноманітних заходів, покликаних всебічно сприяти їх навчальній, спортивній, громадській та творчій активності.
Діяльність органів самоврядування має демократичний, гуманний характер і спрямована на формування у ліцеїстів дружніх взаємин, духовності, патріотизму, основ моральності, фізичної досконалості, працелюбності, вірності ідеям незалежної і соборної України.
СТРУКТУРА ЛІЦЕЙСЬКОГО ПАРЛАМЕНТУ
Ради Парламенту поділяються:
1. Рада з питань освіти та журналістики
2. Рада з питань дисципліни та правопорядку
3. Рада з питань роботи в пансіоні
Президент Парламенту:
- видає розпорядження, обов'язкові до виконання всіма його членами;
- звітує про свою роботу перед радами Парламенту;
- виконує інші функції покладенні на нього цим Статутом та внутрішніми документами самоврядування;
- частину своїх повноважень може передавати віце-президенту Парламенту за своїм розпорядженням;
- дострокове припинення повноважень Парламенту, Президента Параламенту здійснюється рішенням загальних зборів ліцеїстів.
ПРЕЗИДЕНТ ЛІЦЕЙСЬКОГО ПАРЛАМЕНТУ
ПЛАН РОБОТИ ЛІЦЕЙСЬКОГО ПАРЛАМЕНТУ НА 2025/2026 н.р.
|
№ п/п |
Зміст роботи |
Термін
виконання |
Відповідальні |
|
|
1. |
Загальні збори активу ліцейського самоврядування |
вересень |
Олена Литвиненко |
|
|
2. |
Складання планів роботи підрозділів ліцейського парламенту |
вересень |
Куратори рад |
|
|
3. |
Круглий стіл «Ліцейське самоврядування перспективи розвитку» |
жовтень |
Олена Литвиненко, Президент |
|
|
4. |
Міні-проєкт до Міжнародного дня Толерантності |
листопад ІІІ тиждень |
Олена Литвиненко, план |
|
|
5. |
Розширене засідання ліцейського Парламенту з питань успішного завершення
І семестру |
листопад ІV тиждень |
Олена Литвиненко |
|
|
6. |
Ігрова програма з елементами тренінгу «Хто він лідер?» |
грудень І тиждень |
Президент,
голови рад ліцейського Парламенту |
|
|
7. |
Звіт про пророблену роботу протягом І семестру 2025/2026 н.р. |
грудень |
Президент,
голови рад ліцейського Парламенту |
|
|
8. |
Засідання підрозділів ліцейського Парламенту. |
січень |
Президент, представники
рад ліцейського самоврядування |
|
|
9. |
Організація та проведення Дня святого Валентина |
лютий |
Президент, представники
рад ліцейського самоврядування |
|
|
10. |
Круглий стіл «Що треба, щоб бути
лідером?» |
лютий ІІІ тиждень |
Олена Литвиненко, Леся
Абдуліна |
|
|
11. |
Декада ліцейського Парламенту «На хвилі здоров’я» |
березень IV тиждень |
ліцейський
Парламент, план |
|
|
12. |
Звіт ліцейського Парламенту про пророблену роботу протягом 2025/2026 н. р. |
травень ІІІ тиждень |
Президент
|
|
|
13. |
Здійснення систематичної співпраці з працівниками ліцею у
вирішенні всіх питань життя колективу |
протягом навчального року |
Президент |
|
|
14. |
Робота прес-центру ліцейського Парламенту |
протягом навчального року |
Рада освіти і журналістики |
|
